שירות ושיתוף הציבור

שירות ושיתוף הציבור

סיכום מה נעשה 2018 -2023

הייעוד המרכזי של המועצה הוא לשרת את תושביה. לכן, השקיעה המועצה בטיוב ההון האנושי של עובדיה ומיקוד תודעת השירות שלהם. כיום השירות של המועצה הוא אפקטיבי, יעיל, תוך דגש על מתן מענה לצרכי התושבים. במקביל, פעלה המועצה מול הנהגות הישובים והתושבים עצמם בתהליכי שיתוף ציבור בהובלת תוכניות ופרויקטים משמעותיים.

הישגים בולטים


  • שקיפות מלאה - יומני ראשת המועצה מפורסמים באתר המועצה. ישיבות המליאה משודרות בשידור חי וכל תושב יכול לצפות בהן
  • עריכת עשרות ביקורי מטה ביישובים השונים, לטובת הבנת הצרכים הייחודיים של כל יישוב ויישוב ובחינת כל האופציות לטיפול בנושאים שעלו
  • חיזוק והרחבת מוקד המועצה ופעילותו - המוקד מטפל בכ-70,000 פניות בשנה ונותן מענה 24/7 בעת מזג אוויר סוער, הקמנו מרכזייה טלפונית משודרגת ומשוכללת והצבנו מסך עם כל פניות המוקד בלייב בלשכתה של ראשת המועצה
  • שיפור השירות של אגפי ומחלקות המועצה ע"י מערכת ניתוב חדשנית
  • קיום מאות מפגשי דלת פתוחה, בהם ראשת המועצה פגשה אלפי תושבים
  • הקמת ועדות חדשות, שבהן פועלים נציגי ציבור יחד עם בעלי תפקידים מהמועצה ובהן: ועדה לקידום מעמד האישה, בעלי חיים, שקיפות, מוגבלויות, כוח אדם, הנדסה, ניצולי שואה - הגיל השלישי וכן ועדת צעירים. בסך הכל פעלו במועצה בחמש השנים האחרונות קרוב ל-50 ועדות.

נמשיך לעשות שינוי בשבילך

המועצה תמשיך להשקיע בשיפור השירות הניתן לתושבים לצד חיזוק הקשר בין היישובים למועצה כדי להתמודד בצורה מיטבית עם אתגר השלטון הדו רבדי, ייעול והסדרה של תהליכים מרכזיים (רישוי, וועדה מקומית, פיקוח ואכיפה, השבחה ורישום מקרקעין) והטמעת מערכות דיגיטליות חדשות שיתמכו במהפכת השירות לתושב.

יעדים מרכזיים


  • שיפור השירות במחלקת הגביה בדגש הקשר עם התושב, זמינות ומענה לפניות. 
  • הנגשת שירותי המועצה לתושב פיזית ודיגיטלית ווגיבוש אמנת שירות.
  • חיזוק הליווי ליישובים ברמת התקציב והבקרה. 
  • ביסוס מנגנון לשימור ידע ארגוני. 


Share by: